468x60


Araştırmalara göre portakal, mandalina gibi narenciye ürünleri ve yeşil çay direnci arttırıyor.  Hastalıklara yakalanmamak ve direncinizi yükseltmek istiyorsanız bu besinleri evinizden eksik etmemenizi tavsiye ederiz.


 





Purdue Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, yeşil çayın antioksidan özelliğinin, narenciye suyu veya C vitamini ile arttırabileceğini ortaya koydu.


Araştırmada, yeşil çayda bulunan, katesin isimli antioksidan maddenin, kanser, kalp krizi ve felç riskini azalttığı belirlendi. Purdue Üniversitesi’nde besin bilimi üzerine çalışan asistan profesör Mario Ferruzzi hazırladığı raporda, “Henüz, sadece ilk aşama sonuçlarını elde ettik, ancak bu çözümü çok zor olan bir problemin, basit bir kimya sorununa indirgenmesini sağlayacak” dedi.


Yeşil çaya meyve ve kremalardan oluşan çeşitli katkı maddeleri ekleyen Ferruzzi, turunçgillerden elde edilen meyve suyunun tedavi edici katesin sayısını 5 kata, C vitamininin ise 13 kata kadar çıkardığının görüldüğünü kaydetti.


Narenciye suyu ve C vitamininin, katesinlerle birleşerek bağırsaklardaki çözülmeyi engelleyebileceğini ifade eden Ferruzzi, “Yeşil çayınıza meyve suyu ekleyerek, direncinizi arttırabilirsiniz” diye konuştu.


Tüm online kadın giyim fırsatları için tıklayın !

Ücretsiz Üye Olmak için Lütfen Burayı Tıklayınız!

Yorumlar

Lütfen YORUM Yazmak İçin Giriş Yapın. Üye değilseniz sadece 1 dakikada ücretsiz üye olabilirsiniz!